lørdag den 18. februar 2012

To be an exchange student is hard - believe it or not!

A lot of people get jealous when I tell them, that I am an exchange student, because I’ll see the world. Being an exchange student is so much more than seeing the world! I do agree that it is fun, but it is the hardest thing I have done to myself in my entire life!
Try to imagine yourself in a new place where you don’t know anyone, and you might have troubles with the language as well, and you are so nervous and scared! Can you imagine how hard it is? Do you know how exhausted and tired you would be, because you would have to focus every single moment to make sure you got everything right?
What would you do if people couldn’t understand you, or if you didn’t know how to express yourself? You just can’t start talking in your native language – no one would be able to understand you! Do you know how that feels? It feels horrible, and you feel really stupid, and yes you might be afraid to talk in the future!
Just think about how hard it is for an exchange student to be an exchange student!
Being an exchange student is amazing, and definitely one of the best, if not the best, decisions I have taken. I am not only developing academic skills but personal skills as well. I am way more mature, happy, thankful, responsible…
I know what borders are – I crossed my own. I know what being desperate is – I left everything, and I arrived, alone, in a whole new, different place. I know what true friends are – I had mine when I needed it the most!
As an exchange student you don’t really know what you’ll get, and you don’t really know how your future looks like! You can’t choose your host family, nor the school or city. You can’t decide the rules… you just follow..
Do you know how it feels to hug your parents for the last time in 10 months – almost one year! You may not feel or know how important your mom and dad are before you actually move away from them for a long time!
Do you know how hard it is to change your natural lifestyle out with a new, different lifestyle! It is the hardest thing ever… We just don’t show it, nor say anything because we won’t be rude!
It is really hard to keep your mouth shut when you really want to say your opinion! It is harder than it looks like! Do you know what cultures are? I know what cultures are – I have experienced more than one culture on my own body!
If you think that an exchange student’s life seems to be easy… then I think, you should shut your mouth, and realize how hard it really is! 

fredag den 20. januar 2012

Bye 1st semester, hello 2nd semester!!

Heeeeeeeey :)

Så er det nu officielt, at mit eventyr nu er halvt forbi .. :(

Første semester er nu slut, og andet semester starter på tirsdag!
Mit skema bliver nu dette:

Intro to Drama - Mrs. Driver
Advanced PE - Mrs. Crawford
World History II - Mrs. Knight
Algebra II - Mrs. Churchman

Det er med MEGET blandede følelser, at jeg starter et nyt semester!!
Den dejlige side er, at jeg simpelthen har sådan et godt skema - jeg elsker det, og alle mine lærere er nogle af de allersødeste mennesker du kan finde!! Drama bliver simpelthen så fantastisk sjovt, og det er  jo ingen hemmelighed, at jeg ELSKER det!! Advanced PE bliver SÅÅÅÅÅ godt også!! Advanced betyder bare, at man hele tiden laver idræt og spiller en masse spil, og ikke er i et klasseværelse og tager tests! Advanced PE er idræt, vi kender normalt! Og Mrs. Crawford er en af de sejeste og sødeste mennesker jeg har mødt!! World History II med Mrs. Knight bliver awesome!! Jeg ELSKER Mrs. Knight - noget varmere og mere omsorgsfuld person finder man ikke!! Og så er jeg jo helt vildt med Historie også!! Algebra II .. hm.. Matematik.. ja!! det bliver nok interessant!! haha.. ej, min lærer; Mrs. Churchman er noget for sig også! hun er ung, og super sej!!
Det er et super skema, jeg har her.. !!!
Så begynder fodbold sæsonen også snart!! Det bliver så fantastisk!! Alle vil jo gerne have, at jeg bliver målmand, men det har jeg altså ikke særlig meget lyst til!! jeg stinker til det, fordi jeg har for meget håndbold i mig.. Jeg er ikke god til bare at kaste mig.. så vil jeg meget, meget hellere være forsvar!!
I 2nd semester har jeg stadig 3rd lunch :( :( Så jeg skal stadig vente med at få frokost til kl. 13.22, hvor jeg derefter skal stå i kø, så før jeg spiser bliver kl. nok 13.35!! Puha!!! at gå uden mad fra kl. 7 til 13.35 er rigtig hårdt - og så har jeg sørme PE midt i det hele også! Jeg ved ikke, hvordan jeg vil overleve det her!! Jeg bliver nok nødt til at smugspise i Mrs. Knight's class!! hahahaah

Det ikke så rare er, at mit år nu er 50% slut!! Jeg har kun 4.5 mdr. tilbage, og om 4 mdr. står mor og far i New York City!! Det er ikke til at forstå!! Hvis 2nd semester går lige så hurtigt som 1st, jamen så ses vi MEGET, MEGET snart!!!
Så har jeg også sagt farvel til Humanities - rart fordi vi havde så mange lektier, men folkene i den klasse kan jeg bare ikke undvære!! Nogle af mine bedste venner er i den klasse, og jeg kan ikke holde tanken ud, at jeg ikke skal have en klasse med dem igen!! jeg vil savne dem alt, alt, alt for meget!! VI havde det altid, ALTID så sjovt i den klasse!!

Så har jeg haft en lille miniferie, fordi vi har haft eksamener på skolen, og du skal ikke tage eksamener, hvis du har A eller B i et fag, og det havde jeg sørme :) WUHU!!
Så i denne uge, har jeg kun været i skole tirsdag!!!
mandag var helligdag, fordi det var Martin Luther King, Jr. Day
tirsdag var alm. skoledag
onsdag eksamen = FRI!
torsdag eksamen = FRI!
fredag teacher's workday = FRI!
lørdag og søndag weekend = FRI!
mandag teacher's workday = FRI!!
tirsdag = 2nd Semester starter!

Så med alle de fridage skulle man nok tro, at jeg har tilbragt med at stå på ski på Wintergreen, men nej :(
I søndags spillede jeg indendørsfodbold med forskellige mennesker på min skole, og jeg må da nok sige,at det gik helt galt!!
Efter 2.5 kamp (12 minutters spil) fik jeg da lige en bold på min finger, og forstuvet den :( Ikke nok med det, så fik jeg også på 12 minutters spil et kæmpe blåt mærke på skinnebenet, og 4 store hudafskrabninger på mine knæ!! Av, av, av!! Min finger begyndte stille at vokse sig stor og fed, og den kunne ikke bøjes! ikke nok med det, så valgte den også at skifte farve til lilla :( BUHU!!! Vil så sige, at det går bedre nu! Min finger kan bøjes, mener brunlig, ikke stor og fed, men hold nu op, hvor gør det dog stadig ondt :( Men som den dumme pige jeg er, så valgte jeg så at spille fodbold igen mandag udenfor med 4 af mine venner, og det endte med, at vi tog en LAAAAANG gåtur i skoven ved siden a skolen (ca. 1 times gåtur), og det skal man bare ikke gøre, når man har fodboldstøvler på!! Så der endte jeg så lige med 2 vabler - en på hver hæl!! så jeg valgte bare at blive hjemme fra ski tirsdag, onsdag, og torsdag, og tog så op her i dag fredag! OG HVOR VAR DET DOG SKØNT AT VÆRE TILBAGE PÅ LØJPERNE!! der findes intet mere befriende end at stå på ski!! elsker, elsker, elsker det!!! '
Så denne uge har været lidt forkølet, for jeg har været sååå træt i min krop..

men nu glæder jeg mig bare til 2nd semester med nye mennesker og nye fag! det bliver godt!!
Vi ses om 4.5 mdr.!

OVER AND OUT
Mie

lørdag den 14. januar 2012

Jul og nytår!

Hey alle,

ja, det er faktisk lidt pinlige at sidde her d. 14. januar 2012, og skrive et indlæg om sin jul og nytår, men hvad pokker - bedre sent end aldrig, right?
Men min juleferie begyndte d. 16. december, hvor vi blev hevet ud af skolen før tid, for at smutte til Williamsburg i Virginia! Williamsburg er en MEGET historisk by, hvor nogle af de helt store navne indenfor US History har gået rundt! Vi var også i Jamestown, som er USA's allerførste coloni, som blev opdaget i 1607! Jamestown er simpelthen begyndelsen på USA - Ja, jeg har lært en masse i US History!!
Der var vi fredag, lørdag, søndag, og mandag tog vi hjem, hvor vi lige tog et smut til Richmond (hovedstaden i Virginia) og fik shoppet de sidste julegaver!
I juleferie fik vi også stået en helt masse på ski, selvom der ikke er sne.. Da min værtsfar arbejder for Wintergreen Resort, som er der hvor vi står på ski, så har vi fået et gratis sæsonpas og gratid udlejning, så det er bare SÅ fantastisk skønt, og jeg nyder virkelig at stå på ski, selvom forholdene ikke er så gode.... endnu.. Vi trænger virkelig til at få noget sne!!
en af de dage, hvor vi stod på ski endte ikke så godt.. Tag din hånd, og sæt den på kanten af din næse, og før din finger ned til starten af din overlæbe i mundvigen! Kaleigh, min søster, kom i en snowboarding ulykke og flækkede det område totalt! der var næsten hul - få mm. afgjorde det, så hun måtte på hospitalet og fik syet 12 sting! 7 udvendige og 5 indvendige! Hun havde det ikke sjovt! Som den søde søster jeg er, så vaskede jeg hendes hår og børstede hendes tænder og hjalp hende så meget som muligt - hun var hjælpeløs, fordi hun skulle passe meget på.
D. 24. december var ikke som alle de andre, jeg har oplevet.. Det var anderledes, mærkeligt! Jeg skypede med mine forældre juleaften, hvor jeg var med til at gå rundt om juletræet og synge sange, samt jeg var der, da de åbnede julegaver! Det var meget, meget underligt ikke at være sammen med min familie, og være i Danmark som jeg plejer!
Om aftenen d. 24. december tog vi i kirke.
D. 25. december blev jeg vækket af Kaleigh, som kom løbende ind på mit værelse mens hun råbte: "DET ER JUL!!! JULEMANDEN HAR VÆRET HER!!! VÅGN OP MIE!!!!"
og jeg var bare sååå træt, og ville bare helst være i min seng og sove videre...
Vores sokker var FYLDTE og juletræet var druknet i gaver!! Jeg fik virkelig mange, gode, fine ting, som jeg ikke vil liste ligenu, for der  er MANGE skønne ting!!
Mellem jul og nytår lavede vi egentlig ikke rigtig noget end at slappe MAX af.. Eller jeg fik faktisk løbet 10 gange rundt om skolens atletikbane, så jeg vil lige løbet 4 km., og klarede det faktisk super godt,da det var første gang i 4 mdr., at jeg løb!! whoop whoop :)
Nytårsaften var meget anderledes også! Vi havde huset fyldt med sjove, varme mennesker, og det var en rigtig god aften! Kl. 18.00 dansk tid, skypede jeg med mine forældre, så jeg kunne høre dronningens nytårstale - den kan man jo ikke gå glip af som dansker :)
Så igen kl. 6pm min tid, hoppede jeg ind i det nye år med mor og far, da kl. jo var 12am i Danmark! Så vi hoppede ind, drak champagne, spise kransekage, så fyrværkeri fra vejen og sang nationalsangen og Vær Velkommen Herrens År! Og det allerbedste ved den aften, er der slet, slet ingen tvivl om! Jeg bad min far om at ringe til min farmor, så jeg kunne sige godt nytår! da min farmor tager telefonen råber jeg bare GODT NYTÅR FARMOR!!! Hun blev simpelthen så glad og overrasket og sagde: MIE! Mie, er det dig!?! Det var simpelthen det allerbedste ved nytårsaften! <3 jeg elsker og savner dig så meget, farmor! Da kl. så endelig blev 12am hos mig i Virginia fik jeg min værtsfamilie til at springe ind i 2012 - noget de ikke har gjort før, mens vi så live optagelser fra New York City!
Allerede d. 2. august var det tilbage til skolen igen med kun få uger tilbage af første semester!

Selvom, at det var rigtig sjovt og spændende at prøve noget nyt og anderledes, så må jeg indrømme, at den danske jul er nu den allerbedste! Der er bare noget helt specielt med julekalender, ris a la mande, risengrød, flæskesteg og and, dansen om juletræet, pebbernødder, klejner, osv.!
Vores juletræ, som er blevet angrebet af gaver! 

Julehjertet på juletræet <3

Dannebrog på juletræet <3

Jamestown - GREVE, DANMARK!!!!

Williamsbourg - Gotta love my siblings 

Williamsburg - foran palæet.

fredag den 30. december 2011

Let's look back at 2011!

Hey Alle!!
I dette indlæg kigger jeg tilbage på 2011!
OBS: Dette indlæg bliver på engelsk!



2011 is very close to end, and 2012 is on its way.. I can't believe that a new year, 2012, is here! Let's look back on 2011, a year with changes. I couldn't imagine a better way to start 2011! Together I jumped into the new year with my very best friend Anne-Kirstine Lorentzen by my side! I started to realize that this was the year, where I was going to spend 10 months in the U.S., but I had no idea where yet. In february I went to New York City with my mom, dad, and Anne-Kirtstine, and it was like the best trip together with 3 of the most important people in my life! 2 things in 2011 changed my life completely; I graduated from Greve Privat School in June, and I moved to America!
 It was really weird, and hard to realize that I wouldn't come back to Greve Privat School after the summer. A school I went to the past 10 years, where I had most of my friends, and some fantastic people around me! The last day before the reading vacation was one of the best days in my life! I will never forget that day! It is such a special feeling to dress up and throw caramels after the other students, and then make fun of the teachers, then waterfights, and then party with the best class ever! It was so much fun, and definitely something I won't forget! I had the best class, 9.A, ever! I will never forget them! My life changed completely August 22, where I left my friends, my family, and Denmark for 10 months to fulfill my dream as an exchange student in USA! I changed my life in Greve, Denmark out with a whole new life in Nelson County, Virginia! I changed my Danish family out with my new American family, and I couldn't have asked for a better family than The Smith Family! Stuart, Betsy, Ben, Kaleigh, and Nana Beth chosed to open their home and hearts for me, and before I knew it, I had a new family! A family who takes care of me, and loves me. They are one of the biggest reasons to why I am able to live my fairytale, and they were definitely the 7 months of waiting worth! I have developed a VERY special bond with my host sister Kaleigh Smith! We act like sisters, and I see her as my own sister! We have been through a lot together, we can talk about anything, we trust each other, and we both know, that we can count on each other. I've always wanted a sister, and now I finally got one, and I couldn't have asked for a better sister than Kaleigh! I love her to death! Nelson County High School. What can I say? I have got some amazing friends, and to be honest. I don't know what to do without them. I can't imagine my life without them, and I have no clue what I am going to do, when I leave!   Rachel King, is one of my bestest friends at Nelson! I have 3 classes with her this semester, and I can't imagine not having one single class with her next semester! I can count on Rachel, and she can count on me! I can talk to her about anything, and we are having fun all the time! She's a very, very unique person to me, and I am so happy that she is a part of my life! Together, we have a dream; When Rachel graduates from Nelson in 2014, she is going to Denmark for one week to live with me, and then she, me, and my parents are going to Italy for 2 weeks - a country she always wanted to visit! I love Rachel to death!  
  Another girl, who has changed my life completely is Jessie Swink. I have Humanities with her, and I sit right in front of her in english, and she did not judge me at all! Without being mad, she was the one who helped me a lot in english, and every single time I asked for help, she was ready to help me.. no matter what! Jessie and I have the same opinions, and we just understand each other so well, and we can talk about anything without it being awkward at all! Our conversations are the best, and they are about.. everything! She always makes me smile! I love her so much, and I can't imagine one single day without her by my side!   Then we have Rebecca Anderson, a girl with the biggest heart ever! Rebecca is unique, she is so special! We can just sit and look at each other without saying anything and finally we'll just start laughing! I don't know what to do without Rebecca! She is such a brave girl, and I can count on her no matter what!   Breana Taylor is another girl who has a big impact on me! She is such a fantastic girl, and we always laugh when we are together! She can read me so well, and she has always been there for me! She makes me laugh and smile every singl day! Again, I don't know what to do without her! I just love her with all my heart!   Sonora Jamerson is just awesome! I always laugh and smile when I am around her, and we can just talk about everything! I am so happy, that she is a part of my life! I love her so much! 
Fiona Thatcher, Sarah Phillips, Audrey Somers, Austin Robertson, Ryan Tinder, Warren Wheaton, Dylan Tomlin, Sydney Ferguson, Amanda Armstrong, Juliet McConkey, Jesse Stowe, Ms. Taress, Mrs. Knight, Mrs. Castillo, Mrs. Goad, and a lot more have all made a big difference in my life this year, and they are all a part of my American Dream! All of these wonderful people have met me with such an open mind, and I couldn't have asked for a better place to spend my 10 months as an foreign exchange student! I have no idea what in the world I am going to do, when I have to leave!? They have truly made a difference in my life. I have learned so much from all of them, and I am so happy to have all of them in my life! I will never ever say goodbye to these people! I'll say see you again! No matter where we are in this world, they will always be with me.. in my heart! 
With all that said, I can't forget Laura O'Brien Gould, who lives in North Carolina! She tried everything to get me, and when I say everything, I mean everything!! I really appreciate what she did in order to get me! I love her so much! All the other exchange students from Explorius Denmarki have changed me too! New friendships are born, and I know I have some really good and long friendships in some of the students! At the same time, I can't forget my family, my friends, BK Ydun, and Greve Privat School back in Denmark! Without their support and love.. Who would I be? I am to thankful to have all these people in my life, who made my fairytale a reality!
Elisabeth Lenes, an exchange student in Montana from Norway, and my friend got in a snowmobile accident in November, and died! I couldn't nor wouldn't believe it! She and I shared everything! She was one of the first ones I talked with about high school, and we supported each other through the whole process, and we promised, that we were going to visit each other when we got home from USA! Elisabeth Lenes shared the same dream as me, and she will forever be in my heart! I love her, and I miss her so much! Rest in Peace, my Angel
How will 2012 be, and what will happen? I can only say, that 2012 will be a year with changes as well! I am going back to Denmark, and the chapter named "My American Fairytale" in my book will end, and a new chapter named "Zahles Gymnasium 2012-2015" will start! Overall, I am one happy girl, and I couldn't ask for more! Goodbye 2011, and hello 2012!!

OVER AND OUT
MIE 

fredag den 23. december 2011

DET ER JUL!!!

Hej Alle sammen!!

MERRY, MERRY CHRISTMAS!!!!!

Noget nyt!! VIDEO!!!


Hvis den ikke viser videon, skyder jeg computeren.. Hvis den ikke er der, saa kommer der en efter jul! 

OVER AND OUT
MIE

torsdag den 8. december 2011

SÅ ER DET DA DECEMBER!

hey alle,

så er det da vidst tid til et indlæg, for det er da ved at være er stykke tid siden, at jeg opdaterede.. UPS!

Så er det December, og det er ved at være JUL, og de første tegn på hjemve er ved at melde sig.. Det er ikke fordi, at jeg ikke vil være her, for jeg elsker at være herovre, men det er altså noget hårdt at tænke på, at man ikke skal tilbringe julen med sin familie (eller det er jo ikke sandt, for jeg har jo 2 familier nu, men I ved, hvad jeg mener). Folk på facebook, snakker tit om, hvor tæt julen er, juleshopping med vennerne + familien, julebag og ikke mindst JULEKALENDER i TV'et! jeg savner at se julekalender hver dag! Folk man bare er vant til at tilbringe sin jul med er der bare ikke mere... Det er ret svært og underligt at forholde sig til.. Det der også er svært at tænke på er, at det er snart ved at være 4 mdr. siden, jeg forlod Danmark!! Altså mit ophold er nu snart ved at være 40%, og jeg har 60% tilbage, det er ikke sjovt!! jeg kan slet slet slet ikke forstille mig at forlade Nelson County - jeg vil savne folk alt alt for meget!!
December betyder normalt også slutrunder i håndbold, og i øjeblikket er der VM for kvinderne i Brasilien!! hvem skulle tro, at jeg som den eneste ikke har en styr skid på, hvad der foregår i den slutrunde!! Jeg har ikke set nogle kampe, eller hørt noget om det overhovedet!! Det havde jeg aldrig troet skulle se!! Heldigvis har jeg nogle søde mennesker omkring mig i Danmark, som sender mig opdateringer på facebook!! TUSIND TAK!! Hvis Danmark går hen og spiller de sjove kampe, så bliver jeg altså nødt til at have skypedates så jeg kan se kampen! End of story!

I lørdags var vi ude for at fælde juletræ! det var meget hyggeligt, og noget, som jeg ikke er vant til hjemme i Danmark.. Da vi har en travl hverdag hjemme hos mig, har vi ikke rigtig tid til at gå ud og fælde vores juletræ, vi køber det sædvanligt bare i Bilka eller sådan noget, og vi får det først sent.. Her fik vi det altså d. 3. december, hvor det kom op d. 3 december - hele 22 dage før jul!! Det er rigtig hyggeligt, at have det, så det er jo fint nok.. Herovre går man bare meget op i, at det er en del af julepyntning.. Noget nyt er også at min familie bruger en engel i toppen af træet i stedet for en stjerne som vi bruger i Danmark.. Det er ikke noget, som hedder adventskrans eller adventsgaver - endnu en forskellighed..

I dag er det d. 8. december, og derfor kun en uge til juleferie!!!! og efter juleferien er der altså kun 3 uger tilbage af 1 semester!! ARGH!!! det er gået alt for hurtigt!! jeg vil gerne have at 1. semester slutter, så jeg kan komme ud af Photography, da jeg slet ikke kan samarbejde med min lærer!! Hun er da noget af det mest mærkeligste der findes!! Der er INGEN der kan lide hende overhovedet!!! Jeg vil ikke have, at 1. semester slutter, da det betyder, at jeg ikke skal have HUMANITIES mere, og jeg elsker virkelig den klasse så fantastisk meget!! Der er bare de bedste mennesker i den klasse, og jeg vil savne den klasse ekstremt meget!! Apropos semester, så er det jo naturligt at 2. semester starter efter slutningen af 1. semester, og jeg har fået ændret mit 2. semester helt!
først så det sådan ud:

Intro to Drama - Mrs. Driver
Algebra 2 - Mrs. Churchmann
Sports Medicine - Mr. Coots
World History II - Mr. Parsley

Det er nu ændret, og ser nu sådan her ud:

Intro to Drama - Mrs. Driver
Advanced PE - Mrs. Crawford
World History II - BRVGS, Honors - Mrs.  Knight
Algebra 2 - Mrs. Churchmann!

Det er et rigtig godt skema, og jeg er sikker på, at det bliver alle tiders..
Jeg har så fundet ud af, at når soccer sæsonen starter vil jeg få 3.5 times motion hver dag, 5 gange om ugen!! 3.5 TIME OM DAGEN!!! Det glæder jeg mig til!

I går blev jeg noget stolt, da jeg sad og læste avisen, for mit navn var i den!! Mit navn kom i avisen, fordi jeg fik Nelson County High School's honors roll, altså hvis du har A eller A/B kun !!! der blev jeg lidt meget stolt over mig selv :) hehe..

Så er prøverne til dette års musical, ANYTHING GOES, ved at starte!! vi havde først prøve i dag, hvor vi læste stykket igennem.. Jeg har ikke nogen rolle, men er ensemble, så det vil sige at jeg synger og danser.. men hvad fanden.. at få lov til at synge, danske og fjolle rundt er der jo ikke noget i vejen med!!

I dag har været en af de sjovere dage, da jeg og en af mine veninder dekorerede Mrs.Knight's klasse med STICKY NOTES!! Vi havde skrevet ned alle mulige ting, som hun har gjort og sagt, og så ahr vi dækket hendes klasse til med det.. f.eks. var en af dem: Mrs. Knight: "My feet were wet this morning, and I have no idea why!?" (Mrs. Knight then realized that her boots were unzipped) eller Mrs. Knight: "Don't say bull crap!!! That is bull crap!!"

Folk siger, at mit engelsk er blevet forbedret rigtig, rigtig meget siden, jeg kom, og jeg har absolut ingen idé om hvordan, for jeg kan ikke mærke noget.. Jeg er tværtimod urolig for, at jeg ikke har udviklet mig overhovedet.. men folk siger, at jeg er meget mere sikker og flydende, når jeg snakker.. De sagde at før i tiden, tænkte jeg over det, og der gik længere tid inden jeg startede på en sætning, hvor jeg nu bare snakker løs..

jeg har modtaget 2 julekort, og det er jeg så evig taknemmelig for.. Det varmer utrolig meget med en hilsen fra Danmark!
Tror at jeg må til at smutte nu.. Kl. er ved at være 10pm, og jeg er simpelthen så træt og udmattet, og jeg har ingen anelse om hvordan!!
jeg håber, at det kører hjemme i Danmark, som det kører herovre i USA!!
GODNAT!!!

Over and out
MIE

torsdag den 24. november 2011

THANKSGIVING og tanker fra Danmark

Hej Allesammen!

Så fik jeg oplevet den berømte THANKSGIVING!!!!!!!!
Vi har kun været i skole Mandag og Tirsdag, og så har fi fået fri onsdag, torsdag (thanksgiving), fredag! Mandag fik vi taget julebilleder hos Sears, og de blev ret gode, synes jeg! Onsdag kom søde Julia, som er en pige, min værtsfamilie har passet siden hun var få måneder gammel.. I dag, bor hun hos sin rigtige mor, men er stadig en del af familien!! Hun er en skøn lille pige!
Torsdag (i dag) er det så thanksgiving! Vi så den berømte Macy's Thanksgiving Parade på TV fra New York City! Så stod den ellers på mad, og hold nu op, hvor var der meget!!! Jeg skal vidst nok have tvillinger - måske trillinger!! hahahahaha! Det var så god mad!! I morgen skal der bare slappes af, regner jeg med. Tror vi smutter til Wintergreen og får ordnet vores skipas!! lørdag er der football game mellem UVA og Virginia Tech!! Altså begge hold er fra Virginia!! Det bliver en gigantisk god kamp, og ALLE vil give ALT for at se den kamp på stadion - OG DET SKAL VI!! Søndag bliver bare en afslapningsdag, og så er det skole Mandag.. det er nu rart med ferie, men jeg elsker altså at gå i skole, for der er bare de sødeste mennesker, og jeg trives så godt på min skole!!

Siden det nu er Thanksgiving, vil jeg lige benytte lejligheden til at sige et par ord!

Mor og Far,
jeg elsker jer begge to himmelhøjt, og jeg er simpelthen så glad og taknemmelig over, at I har givet mig denne oplevelse - en oplevelse jeg aldrig vil glemme, en oplevelse, som vil ændre mig, blive en del af mig, som jeg vil tænke tilbage på med tårer og smil! Jeg savner jer !
Kys Mie

Kim og Jane,
jeres bog udkom i dag - på THANKSGIVING!!! Jeg er simpelthen så fandes stolte af jer begge to! jeg elsker jer, og savner jer sååååååååååååååå utrolig meget! jeg håber, det går jer godt! Kim, du har altid været der for mig, og du har aldrig svigtet mig! Vi har en masse minder sammen, og jeg nyder hvert sekund jeg har med dig! Jane, du har ændret mit liv rigtig meget, og jeg er simpelthen så glad for at du er en del af vores familie!!! Du er en helt igennem fantastisk pige, og jeg elsker dig rigtig højt!! Du er der også altid for mig! TAK

Farmor, hvor skal jeg starte?? jeg elsker dig overalt på jorden! Du er den som aldrig nogensinde har svigtet mig, du er den, som har været der for mig uanset hvad i tykt og tyndt!! Den der elsker mig så utrolig meget!! farmor, jeg ved ikke, hvad jeg skulle gøre uden dig ved min side!! tak for alt det du har givet mig - jeg ved slet ikke, hvordan jeg kan sige tak til dig!! Du har givet mig ALT, ALT!! Jeg vil give ALT for at give dig det største kys og længste kram!!!! JEG ELSKER DIG AF HELE MIT HJERTE, FARMOR!!!!

Anne-Kirstine aka myresluger - tak for at være den allerbedste veninde!! Vi har været igennem alt sammen, og jeg kunne ikke ønske mig en bedre bedste veninde end dig! du svigter aldrig, og du er der altid for mig!! altid!! Jeg savner dig så ubeskrivelig meget!! alle vores minder, alle vores skøre stunder, alt det fjol!! hvorfor er vi ikke samme sted? jeg savner dine kys og kram! jeg elsker dig af hele mit hjerte!!! din spasser gris!!

Så er der også kommet to pakker fra Danmark, fra mor og far, som sendte godter og... JULEGAVER!!!! wiiiiiiiie!!! Og fik det sødeste julekort fra min dejlige faster!! TUSIND, TUSIND TAK!! jeg blev simpelthen sååååå glad for jeres hilsen og tanker - det betyder meget!!

OVER AND OUT
MIE