lørdag den 27. august 2011

De første par dage...

Nu er det blevet lørdag og kl. er ca. 12.00 om formiddagen og jeg sidder i Virginia!

Min rejste begyndte natten mellem søndag og lørdag, hvor jeg stod op kl. 3.30, for at være i Kastrup Lufthavn omkring kl. 4.20.. Det var svært at sige farvel i lufthavnen til mor, far og farmor!  Det var en kæmpe rejse jeg skulle ud på med hele 3 mellemlandinger og en rejsetid på ca. 22 timer! København-Stockholm-Newark-Charlotte, NC-Lynchburg, VA
jeg var rigtig heldig for ingen af mine 4 første fly var forsinket overhovedet, så dem nåede jeg nemt!! Så nåede jeg til Charlotte, hvor jeg skulle flyve 19.22 (USA tid) - men sådan gik det ikke til.. Jeg så op på gaten, og der stod ikke længere Lynchburg! Flyet var forsinket og ville først flyve kl. 22.00.. det blev så rykket til kl. 22.20.. efter ca. timers ventetid kom jeg afsted med det mindste fy overhovedet!!! Der i Lynchburg op af rulletrapperne så jeg min søde værtsfamilie + min områderepræsentant, som stod med et fint skilt "Welcome Home Mie".. Det er en helt speciel følelse, når man ser sin værtsfamillie for allerførste gang! De er simpelthen såå søde, og jeg er rigtig glad for dem!
Tirsdag skulle jeg over min skole, for at lave mit skema, da det lige pludselig begyndte at ryste og larme under os!! Det viste sig at være et JORDSKÆLV! På min allerførste dag!! Når, men sådan ser mit skema ud:
1. semester:
Ecology
Photography
English
US history

2. semester
Drama
Algabra 2 (ændrer jeg måske til fransk)
Sports Medicin
World hisoty

Den første skoledag var MEGET forvirrende med et helt nyt system og andre regler.. På min skole er der dresscode, men det er ikke så slemt og alle skider på den - hahaha..
Der er åbenbart rigtig mange på skolen, som har fundet ud af, at jeg har spillet golf og skal spille soccer - jeg ved ikke helt hvordan! hahaah....

Men jeg har det rigtig godt, og jeg er ved at vænne mig til tiden!! Jeg håber, at I har det godt!!
(billeder kommer snart)

Over and out
Mie



Ingen kommentarer:

Send en kommentar