søndag den 4. marts 2012

I am a busy lady!

Heeeey alle :)

ja, det er ved at ære på tide til et nyt indlæg! Jeg har ikke været så god til at blogge den seneste tid, da jeg har haft sååååå forfærdelig travlt med lektier, soccer, og musical..

Skolen går super godt! Jeg er en Straight A student lige pt., men måske ændre det sig, når min math lærer for skrevet karaktererne fra de seneste par tests ind...
men lige nu ser det sådan ud:
Drama - 99% - A
Advanced PE - 100% - A
Honors World History 2 - 94% - A
Algebra 2 - 93 - A

Da det i fredags var End of 1st 6 weeks, betyder det, at jeg endnu engang skulle igennem Benchmarks, som er en stor test om ALT, hvad man har lært! Jeg havde en benchmark i World History og Algebra! Ved ikke, hvordan det gik i historie, men jeg fik A i math, hvor jeg havde 2 fejl ud af 44!! Wiiie - jeg var sååååå glad! Noget af det math jeg lærer herovre, har jeg ikke lært hjemme i Danmark, så jeg håber, at man lærer det i gymnasiet, så jeg måske kan få det lidt lettere i gymnasiet den første tid!

Nårh, nok om det!
JEG HAR OPLEVET FOR FØRSTE GANG I MIT LIV AT FÅ FRI FRA SKOLE PGA. SNE!!!!
men det var en dum dag :( BUHU!!! d. 19. februar begyndte det at sne, og det var jeg slet, slet ikke glad for.. for det første, så hader jeg sne! for det andet, så ville det betyde, at vi ville få fri mandag, hvor der var TRY-OUTS FOR SOCCER!!! Soccer havde jeg simpelthen ventet på i såååå forfærdelig lang tid, og så bliver den første dag aflyst pga. freaking sne!! ARGH!! Try-outs blev så afholdt tirsdag, onsdag og torsdag, og holdene blev offentliggjort fredag! Jeg blev ellers rigtig nervøs torsdag, da det var den sidste dag af try-outs, og vi skulle kun spille kamp.. Jeg fik næsten ikke noget spilletid, og den tid jeg spillede, var jeg ikke så god igen, så jeg var pænt nervøs!
Holdene ville blive offentlige om morgenen, så da klokken ringede styrtede ALLE til gymnastiksalen, hvor holdene var..
Nelson Girls Soccer 2011-2012
Varsity:                     Junior Varsity:
......
.....
......
.............
........
..........
Mie Andersen
.....
..........
..........

JEG KOM MED PÅ HOLDET!!!! JEG FREAKING GJORDE DET!!
I AM A LADY GOVERNOR VARSITY SOCCER PLAYER!!! <3 <3
Træning er mandag-fredad fra kl. 15.30-17.30, og det går ikke stille for sig!
Første dag af træning starter vi med at lunte den lange side af en fodboldbane og spurte den korte side for 23 min. UDEN PAUSE!! ARRGH!! DET VAR SÅÅÅÅ FORFÆRDELIG HÅRDT!!!
Men det mest interessante skete i torsdags.. nogle gange så træner Varsity og JV sammen, og så tager Mrs. Churchman (træner for JV) alle forsvarsspillerne, Mr. Simpson (asst. coach for Varsity) tager alle strikers og midfielders, and Mrs. Rodkey (træner for Varstiy) tager alle målmændene, og det gjorde vi så i torsdags! Jeg havde hele tiden, siden jeg kom til USA, troet at jeg skulle være forsvar, så jeg går hen til Mrs. Churchman, men næææh nej.. Mr. Simpson siger, at jeg skal komme med ham, og jeg spørger så om han er seriøs, og han siger ja! det viser sig så, at de højst sandsynligt vil bruge mig som defensive center mid! Da jeg ikke er helt tilfreds med min indsats den dag, bliver jeg lidt sur på mig selv, og Mrs. Churchman, som også er min math lærer, spørger, hvad der er galt, og jeg siger, at jeg ikke gjorde det så godt, og hvorfor de putter mig på den position.. Hun siger så, at jeg er sat der, fordi jeg ikke er bange for at gå i kamp om bolden, jeg er ikke bange for at blive smidt i jorden, jeg er ikke bange for at "slå" folk ned, jeg har KÆMPE overblik over banen, jeg har gode og præcise afleveringer, og jeg er den eneste som kan heade til bolden uden at være for tøset.. Så har vi også fået uniformer, og jeg fik mit yndlingsnummer!!! 10 <3 vores første kamp er på TIRSDAG!! Det er godt nok kun en træningskamp, but whatever - det bliver helt hen i vejret!!
Tirsdag bliver i øvrigt en C-R-A-Z-Y day!! jeg skal være på skolen kl. 6.15, hvor jeg sammen med min World History class smutter en tur til .... WASHINGTON D.C.!!!!!!!!! WUHU!! jeg glæder mig SÅ meget! Jeg har aldrig, aldrig været i D.C. før, så det bliver helt fantastisk! Vi kommer så hjem fra turen kl. 18.15, og så går jeg DIREKTE på banen, da min første kamp starter kl. 18.45! Det bliver en MEGET, MEGET lang, men samtidig fantastisk dag!

Musicalen er ved at nå sin ende - vi har premiere fredag, og spiller lørdag og søndag! Det bliver skønt at ende det, da jeg nu også har soccer, og har derfor gigantisk travlt!

Så fik min mor og far brev fra Zahles om, at de glæder sig til at se mig efter sommerferien! SKØNT! SKØNT! SKØNT!

Så er min fødselsdag kun 16 dage væk, og guess what.. vi har en fodbold kamp på min fødselsdag!! Fedt at fejre sin fødselsdag med nogle af sine bedste venner og fodbold <3


jeg er ellers begyndt at tælle lidt ned!
Om 88 dage står mor og far i Virginia, og om 100 dage står jeg i Kastrup Lufthavn!
selvom jeg har det skønt, så må jeg indrømme, at jeg glæder mig til at komme hjem igen! Jeg savner alt og alle hjemme i Danmark! jeg er så glad for at være dansker! Som dansker har du meget mere frihed, osv.
VI SES SNART!!!! 100 dage går hurtigere end man tror!!! <3

OVER AND OUT
MIE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar