søndag den 29. april 2012

MIN FØDSELSDAG!

hej alle!!

Min fødselsdag var jo den 20. marts, og det var en meget skøn men anderledes dag at fejre sin 17 års fødselsdag!!
Om morgen ske der ikke rigtig det store andet end at jeg får det sødeste brev fra min søster, Kaleigh! Så kommer jeg i skole, og jeg bliver overfaldet af en masse mennesker, som siger tillykke med fødselsdagen! jeg møder min veninde, som har medbragt en ballon, hvor der står Happy Birthday, og hun har bagt cupcakes til mig!! Min anden veninde, har lavet en lille godtepose til mig, hvis man kan sige det, med en masse ting i.. det blev jeg meget, meget glad for! Min guidance counsler gav mig blomster, og en anden veninde gav mig noget slik og en stjerneballon, og så fik jeg en masse kort fra mine venner!! Der blev sunget fødselsdagssang for mig i hver evig eneste klasse - alt i alt den dag, blev der nok sunget for mig 7 gange.. men ingen danske :( senere på dagen havde vi en fodboldkamp ude på Amherst County High School, som er i division AA, hvor vi er i dvision A, hvilket betyder at deres skole er langt større, og skulle meget gerne være bedre end os, og det var Amherst County1! Vi havde en dårlig først halvleg, men kampen bliver afbrudt i anden pga. lyn! Det eneste positive fra den kamp er, at jeg var anfører for mig hold! Anføreren skiftes fra hver kamp afhængig af, om man har gjort noget særligt, så man har fortjent sig til at få den! efter kampen tog min værtsfamilie og min area rep. ud og spise mexicansk, og lige pludselig får jeg en kæmpe lyserød hat på, og man begynder igen af synge for mig!! jeg får nogle gode gaver, og alt i alt er det faktisk en meget god dag!
Det var dog rigtig underligt ikke at være hjemme hos mor og far, men som alle siger, så kommer der en masse andre fødselsdage med dem.. min mening: det kan godt være, men hver fødselsdag er helt specielt, og jeg ville så gerne have delt denne med mine forældre!!

OVER AND OUT
MIE

1 kommentar:

  1. Hej!! Fed blog først og fremmest ;)

    Så... jeg har et par spørgsmål og er nysgerrig, mht dit år i USA. Så håber du bære over med mig og kunne tænke dig at fortælle mig om det.
    Jeg går selv med planer om at tage afsted på high school i USA i året 2013/2014, dog er det ikke sikkert eller noget endnu.
    Jeg er egentlig ikke så nervøs for alt det med værtsfamilie, for er overbevist om at man ender med en familie man kommer til at elske som sin egen, men jeg er lidt nervøs for skolen.
    Er bange for at jeg ikke ville få nogle venner, og bare ville ende med at være en loner hele året, hvilket jo nok ville ødelægge oplevelsen.
    Nå men jeg ville høre om du havde svært ved at få venner og sådan du ved, og hvad med niveauet i skolen, hvor højt var det i forhold til herhjemme?
    Kunne du tænke dig at beskrive hvordan en normal hverdag og en weekend så ud. Og hvordan din første skoled dag var? Vil du anbefale mig at tage afsted?
    Jeg håber du kan finde tid til lige at melde tilbage.

    Tusind tak

    Hilsen Sofie
    Ps. send mig en mail på softice_nielsen@live.dk

    SvarSlet