torsdag den 19. maj 2011

MØDET MED ICES

Hej Alle :)

Så er det efterhånden ved, at være noget tid siden jeg sidst skrev, men der har egentlig ikke været så meget :)
Søndag d. 8. maj var jeg til infomøde i Rødovre sammen med alle de andre exploriusser, og hvor er det dog nogle helt fantastiske mennesker, som jeg skal rejse med! Det var en rigtig sjov og hyggelig dag, som jeg ikke glemmer - jeg ser frem til at møde alle igen :)
D. 17. maj besøgte ICES Danmark (ICES er min organisation i Danmark). De var alle rigtig, rigtig søde, og det var super godt! Jeg havde før skrevet sammen med ICES, da jeg havde spørgsmål. Her skrev jeg med en, som hed Jennifer, og det kunne være sjovt, hvis hun havde været der.. det var hun desværre ikke, men hende hun sidder sammen med var der, så hun vidste godt hvem jeg var!! Hun hed Carol og var det skønneste menneske. Hun fortalte, at hende og Jennifer virkelig synes jeg var en smaddersød pige, og de ville gøre alt for at få mig til MINNESOTA, da de er områderepræsentanter i det område!!! :) så det kan være, at jeg ender der!?
Der er stadig intet nyt om familie, men jeg ved, at familierne vælter ind om en lille måned - så håber på familie der :)
Ellers går tiden bare med, at forberede til eksamenerne. Jeg skal op i engelsk, dansk, fysik og historie. I dansk har jeg trukket romantikken, litteratur, hvilket ikke var det, jeg ønskede, men det er okay. Så trak vi historie, hvilket var det eneste fag, jeg ikke vil have - håber på det bedste!!
Ellers tæller jeg bare dage og måneder.. Jeg er virkelig tålmodig mht. familie og at komme afsted, men jeg har snart ikke mere tålmodighed tilbage! Nu skal udvekslingsstudenterne snart hjem igen, og så er det altså min tur!! Det her har jeg ventet på i sååååååååååå lang tid!!
Tak fordi I læser og følger med i min blog - det varmer om hjertet!

Over and out Mie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar