tirsdag den 24. maj 2011

ZAHLES GYMNASIUM 2012-2015

SÅ SKETE DET!!
Jeg har i dag modtaget brev fra rektoren på N. Zahles Gymnasium, om at jeg er optaget i 1.g på skolen - nu skal jeg bare lige have ordnet det med at få orlov et skoleår.

Jeg har valgt studieretningen Sprog - kultur 3, tysk fortsætter og billedkunst som kunstnerisk fag.
Min studieretning er Engelsk A, Samfundsfag B og mediefag C - Jeg vil dog hæve samfundsfag til A ! :)

Det er så skønt, at mine næste 4 år er sikret og på plads - så skal man ikke spekulere mere over det :)
Nu venter jeg bare på, at Explorius ringer og sender mig en mail, hvor der står:
Kære Mie og familie.

TILLYKKE

Du har fået familie og skal til .....

Jeg synes selv, at jeg er ret tålmodig - og kan snart ikke mere.. jeg har været godkendt i snart 3,5 måned, så det er rigtig lang tid, jeg har ventet!!
I takt med at flere og flere får deres familier, bliver jeg mere og mere utålmodig!

Over and out
- Mie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar