søndag den 29. maj 2011

SIDSTE SKOLEDAG!!!

I fredags var det sidste skoledag! Hold nu op en helt igennem fantastisk dag! Det startede tidligt med morgenmad hos en fra klassen! Det er en dag, som jeg aldrig vil glemme!! En dag med blandede følelser.. 10 år er gået så hurtigt - det er ikke til at forstå, at det er slut.. Samtidig bliver det fedt, at komme til USA og få en oplevelse!! Greve Privatskole har formet mig som person, og gjort mig til den jeg er. Jeg har mødt de mest fantastiske mennesker i min skolegang. Jeg er gang på gang blevet bekræftet i, hvor heldig en pige jeg er! Greve Privatskole vil altid være gemt i mit hjerte til evig tid!!! Ingen tvivl om det..
Jeg har eksamener meget, meget snart, og er pænt nervøs - men det skal nok gå godt i sidste ende!

Bare jeg snart får en mail, hvor der står, at de har fundet mig en familie!! flere og flere får deres familier, så håber snart, at der vil ske noget :)

Over and Out
 - Mie

2 kommentarer:

  1. Hey Mie!
    Tænkte at jeg også lige ville følge din blog! Håber du havde en dejlig sidste skoledag!

    / maddy :)

    SvarSlet
  2. Hey Maddy :)

    Godt at høre fra dig igen :)

    Sidste skoledag var super!!

    SvarSlet