tirsdag den 7. juni 2011

2 down 2 to go

Hej allesammen :)

Så er mine eksamener i fuld gang, og i øjeblikket sidder jeg og sveder over historie,  som jeg skal op i torsdag d. 9. kl. 8.40 - KRYDS FINGRE FOR MIG! Dommedagen er lagt!

Det er indtil nu gået super fantastisk med mine eksamener! Jeg er så glad!
Mandag d. 30. maj var jeg oppe i dansk! Jeg havde trukket romantikken, litteratur og havde derfor valgt et digt af Grundtvig, som hedder "Danmarks Trøst". Jeg var såååååå nervøs, men det gik så godt! Censor afbrød mig, da jeg havde sagt budskab, fordi jeg havde snakket i 12 min. - AV AV.. jeg fik dog lov til at sige min perspektivering. Jeg troede virkelig, at jeg var færdig dér, så jeg havde mest af alt bare lyst til at gå..
Så kom jeg ud, og jeg nåede kun lige at sige, at jeg synes det var gået godt, og så blev jeg kaldt ind igen.. Til min store overraskelse fik jeg 12 !!!!!!! jeg var simpelthen såååå glad!

D. 1. juni skulle jeg op i fysik - AV AV AV.. Jeg trak strøm og feltlinjer, hvilket var ok.. Jeg troede det gik dårligt, og følte selv, at jeg havde fået en dårlig start. Jeg fik 10! de sagde, at jeg var selvstændig og havde styr på det hele. Der var struktur og jeg kunne svare på deres spørgsmål. Dog havde jeg ikke planlagt at snakke om transformation, så jeg blev en lille smule usikker, da censor bad mig forklare det, for jeg kunne ikke huske det. Der røg 12-tallet.. :( men det er fint nok..

Nu har jeg kun historie og engelsk tilbage. Jeg er ikke så nervøs for engelsk, for jeg føler mig meget sikker...

Jeg har intet hørt omkring familie endnu, og jeg er bare sååå utålmodig lige nu.. jeg har en forestilling om, at jeg ikke vil få en familie..
familierne ruller ellers ind og flere jeg kender har fået deres..
Bare det snart er mig, som får familie!

Over and out
Mie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar