lørdag den 25. juni 2011

Dimission - og en masse tårer!

Så blev det hele officielt!! Jeg er gået ud af folkeskolen og næste stop er USA!!!!
Torsdag d. 23. juni havde jeg dimission på skolen, og det var da bare en super, super skøn dag! Jeg skulle sammen med en veninde holde tale til dimissionen, hvilket jeg havde glædet mig meget til.. Samtidig var jeg super nervøs.. Det skulle være en overraskelse for hverken mig eller min veninde havde fortalt det til nogle.. Det gik super godt, og vi fik at vide bagefter fra alle mulige, at det var da den smukkeste og realistiske tale.. Jeg blev meget glad for folks reaktion, da det havde været et stort arbejde!
Senere på aften, var der så fest sammen med elever, forældre og lærere. Det var rigtig hyggeligt. Senere smuttede vi elever videre til fest - og da det var ved at være ovre brød jeg og de andre totalt sammen! Det er endnu ikke gået op for mig, at jeg ikke skal tilbage til Greve Privatskole efter sommerferien. Min klasse og vores lærere blev enige om, at vi ikke siger farvel men vi ses!!!

Mine resultater ser sådan ud:
DANSK:
Retskrivning: 10
Læsning: 10
Stil: 10
Mundtlig: 12
FYSIK/KEMI: 10 - blev hevet ned fra 12, fordi jeg var nervøs
HISTORIE: 10
ENGELSK: 10 - blev også her hevet ned fra 12 pga. nervøsitet - er meget skuffet over denne eksamen, da både censor og lærer fortalte, at de helst ville give mig 12, for det fortjente jeg!
MATEMATIK:
Færdighed: 10
Problem: 12 (!!!!!!!)
Jeg er SÅ SÅ SÅ stolt af matematik, da jeg ikke har haft så stor selvtillid i matematik, så det var dejligt at blive bekræftet i, at man er god nok, og at det hårde arbejde har båret frugt!
BIOLOGI: 7

Alt i alt så ser det ret fint ud, så det er jo godt nok!

Jeg er 98% sikker på, at jeg havner i Minnesota, da en områderepræsentant, Carol Hines, gør alt for at få mig til Minnesota - hun vil derfor blive min kontaktperson! Carol er noget af det sødeste, jeg har mødt, og jeg er så priviligeret over, at hun vil finde min familie!!

Det er helt uvirkeligt, at jeg snart skal afsted, og jeg glæder mig bare SÅ meget!!
Har været UNPLACED siden 18. februar, hvilket vil sige 128 dage!!! det er LANG tid, og jeg har ikke mere tålmodighed tilbage! :( :(

Mit højeste ønske er at få en familie! Håber mit ønske snart får i opfyldelse!

Over and out
MIE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar