søndag den 3. juli 2011

200 elever fra ICES er unplaced!

Hey alle!

Først tusind tak, fordi I læser min blog - det varmer om hjertet og giver mig lysten til at skrive! :D

Kalenderen siger juli, hvilket betyder at om mindre end en måned er de første elever fra Danmark til USA på vej  til deres største eventyr!! Den første afgang med Explorius er nemlig fredag d. 29. juli. Derefter er der afgang hver tirsdag og fredag frem til d. 13. september!

Jeg får snakket rigtig godt med en masse fra Explorius, og jeg har aldrig, aldrig fortrudt, at jeg valgte dem som min organisation! Det er virkelig nogle helt vildt søde mennesker, og vi elever har det rigtig dejligt sammen!! TOP NICE!!

En af dem, jeg snakker mest med, Christine, som skal til Cassville, Wisconsin fortalte mig, at hun havde snakket med en medarbejder fra ICES, hvor han havde fortalt, at nu manglede der stadig at blive placeret 200 elever til USA! Det blev jeg selvfølgelig ikke så glad for, da jeg er en af de 200 elever! :( men jeg prøver at holde humøret højt, for heeeey!! jeg skal jo snart til USA i 10 måneder, og jeg ved, at jeg nok skal få en familie!!

Jeg glæder mig bare så utrolig meget :D

D. 23. juni gik jeg ud af skolen - det er kun lidt over en uge siden - men jeg må indrømme, at jeg savner skønne 9.a så forfærdelig meget allerede!!

Livet er crazy! Det er stadig ikke gået op for mig, at jeg ikke skal se min klasse efter sommerferien, og at jeg selv her mellem 1-2 måneder er på vej til USA!! Som H.C. Andersen sagde: Livet er det dejligste eventyr!

Over and out
Mie

6 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Hej jeg er nu fast læser af din blog! den er super spændende!

    Jeg skal selv afsted 12/13, men jeg har ikke været til interview endnu, det skal jeg først her om en uge og jeg er super nervøs, så tænkte på om du kunne fortælle hvilke spørgsmål de stiller? :b

    - Line

    SvarSlet
  4. det er jeg glad for at høre :) og tusind tak :)

    Det lyder også spændende med dit år!

    Puha.. nu er det jo over er år siden, jeg var til interview - det var jeg i april 2010!
    Jeg vil meget gerne, prøve at besvare alle dine spørgsmål, men inden må jeg først lige vide, hvilken organisation du rejser med :)

    SvarSlet
  5. Hvis jeg bliver godkendt, så rejser jeg med explorius :)

    SvarSlet
  6. Lige som mig :)

    Altså de er UTROLIG flinke!! du skal slet ikke være nervøs - det er der ingen grund til! Det vigtigste er, at du bare er dig selv og slapper helt af... altså de spørger, hvorfor du vil på high school, hvorfor du har valgt explorius osv..

    SvarSlet