lørdag den 30. juli 2011

Jeg HAVDE en familie!

Hey allesammen!! :)

Ja, så skete der faktisk næsten noget nyt, for jeg havde hørt en fugl synge om, at der var en familie, som rigtig gerne ville have mig (!!!!) - det eneste der kunne stoppe det var skolen.. og hvad gjorde skolen?? STOPPEDE DET HELE!!!!!!!!!!!
Jeg var sååå tæt på men alligevel sååå langt fra!!

Hvis skolen havde sagt ja, så skulle jeg bog i Wake County, Raleigh, North Carolina.. I Wake Couty er der 900.000 indbyggere!
Jeg skulle have boet hos en familie med mor, far, to søstre på 10 og 15 samt 4 skønne hunde!!
Skolen skulle være Leesville Road High School med 2400 elever! Ca. 6 gange min gamle skole!!

Jeg havde virkelig glædet mig såååå meget!! og det var virkelig en super familie, så jeg er rigtig ærgelig over det!
Den eneste udvej kunne være en privat skole,  men det koster altså mange knaster!! Så det kunne vi ikke... Laura, som skulle have været min host mom vil så kigge efter et scholarship, hvor jeg gratis kan komme på en privat - nu må vi se, hvad der sker.. ellers ryger jeg ud i puljen igen!
Laura havde ellers fortalt mig, at hende datter Madeline på 10 år, ville have meldt mig til Irsk dans og at vi skulle ud og cykle en masse ture sammen!!
Laura siger at uanset hvad, så MÅ jeg bare komme og besøge dem, og det vil jeg så forsøge at gøre!! Lige nu er muligheden, at jeg smutter forbi North Carolina og er der en uges tid og derefter smutter hjem til Danmark!!

Det er svært at tro på, at tingene vil ske, men jeg bliver nødt til det!!
Jeg venter stadig spændt på et opkald fra Explorius - og det må godt komme meget, meget snart!!
JEG KAN IKKE VENTE MERE!!

Over and out - Mie

2 kommentarer:

  1. Hvor det lyder træls.. På grund af en skole.
    Hvordan kan det være at skolen stoppede det hele?

    Håber ellers du snart får familie..

    Du må meget gerne tjekke min blog ud :)

    SvarSlet