lørdag den 17. september 2011

Tiden flyver afsted!!

Hej alle ;)

Så er det vidst tid til et blogindlæg! Jeg har lige fundet ud af, at det er 11 dage siden, jeg opdateret, og jeg føler at jeg opdaterede det for 4-5 dage siden!!
Tiden flyver afsted, og det er ikke til at forstå!! På torsdag har jeg været i USA i en hel måned - det føles kun som 2 uger!! Det er så underligt, og så irriterende, at det går så stærkt! Jeg har det super godt, og jeg nyder hvert eneste sekund, jeg har, for jeg ved, at det er sekunder, som aldrig vil komme tilbage igen!!

Skolen går bedre! Jeg er blevet mere sikker i fagene, også fordi jeg har det skønt med mine klasser!

Min skole er generelt på et højere niveau end andre high schools i USA, fordi det er en governors school - derfor er det sværere, flere lektier, og sværere at få topkarakterer.. f.eks. man har en lille prøve med 10 spørgsmål, og man har en fejl! I Danmark ville det være et A, for det er jo kun en fejl.. På min Nelson er det et B, fordi 9 ud af 10 svarer til 90 %, og man skal have 93 % for at få A !!!
Mine karakterer bliver opdateret hele tiden, og sidst jeg kigget, så det sådan ud:

Ecology - B, 89 %
Photography - A, 98 %
English Humanities - A, 96 %
US History Humanities - C, 81 %

Som I kan se, så kæmper jeg stadig en del med US History - det er altså meget svært, i sær på en governors school!! argh!!

Så er der snart spirit week og homecoming!!! JEG GLÆDER MIG SÅ MEGET!!! jeg skal ud og shoppe dress for homecoming i morgen med Kaleigh :) I spirit week er der noget, som hedder Powderpuff! Det er hvor pigerne spiller amerikansk fodbold og drengene er cheerleaders - altså vi bytter roller end normalt! Jeg har meldt mig til juniors powderpuff, og skal derfor spille amerikansk fodbold foran hele skolen!! Det skal nok blvie SUPER sjovt, og jeg glæder mig meget!!

Så har jeg prøvet at få mit second semester skema ændret, da jeg ikke følte, at mit første valg var det rigtige.. Før var det:

Drama - Mrs. Driver
Algabra 2 - Mrs. Churmann
Sports Medicine - Mr. Cook
World History 2 - Mr. Parsley

og jeg vil gerne have det ændret til:
Drama - Mrs. Driver
French 2 - kender ikke læreren
World History 2 - Mrs. Knight
Chemistry - Mrs. Castillo

jeg håber SÅ meget, at det kan ændre sig - det ville bare være så godt!! :)

Jeg håber ellers, at det går rigtig godt hjemme i Danmark!! Og nu er det jo kommet ny government!! Endelig skete det!! RØD BLOK!! <3 <3 <3 Jeg fortalte det til i US History, og de var alle sammen glade og overrasket over, at vi nu har en kvindelig statsminister!!

OVER AND OUT
Mie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar