lørdag den 24. september 2011

Next week - HOMECOMING!!!

Heeeej alle!!

Jeg har nu været i Virginia i en hel måned!! hvad sker der for det? jeg er jo kun lige taget afsted - det er ikke sjovt, at tiden går så hurtigt!!
Jeg har længe villet fortælle noget, men har glemt det i vildfarten hele tiden.. Det er faktisk en ret tragisk historie!
Min skole har en falden engel - Kirstin Ellis
I juni 2011 blev Kirstin dræbt i en trafikulykke, fordi køreren faldt i søvn!!! Hun blev kun 14 år gammel.. Mange der er blevet min venner, var venner med Kirstin, og de er stadig mærket af det.. Næsten alle på skolen går rundt med de der gummiarmbånd, og på dem står der: I love you, Angel <3 Kirstin Dawn Ellis eller 9/25/96-6/7/11 R.I.P Kirstin <3
Kirstin var medlem af vores color guard, så de har nu lavet flag, til ære for Kirstin.. Det er ret underligt at tænke på, og jeg tror, at jeg måske var blevet venner med hende, hvis hun var i live, fordi jeg er blevet venner med hendes venner...

Jeg har haft den sjoveste US History class ever!! ;) Min lærer faldt i søvn, da hun skulle forberede, hvad vi skulle lave, så hun var uforberedt - derfor blev timen min!! jeg snakkede og fortalte om Danmark, og om forskelle, og det var simpelthen sååå sjovt - I skulle helt sikkert have været der!
Så sagde jeg til min lærer, at hvis hun var interesseret, så kunne jeg fortælle noget dansk historie, og så kunne vi må den måde sammenligne det og sætte det i perspektiv. Hun har så bedt mig om, at forberede noget om Kvindens rettigheder! Jeg glæder mig super meget til at fortælle om det :)

Tirsdag havde jeg min allerførste basketball træning!! Det var vildt sjovt, og er helt sikkert noget, jeg skal forsætte med!
Ondag og Torsdag havde jeg POWDERPUFF træning!!! Powderpuff er noget skolerne gør i forbindelse med ! Det er hvor spirit weekpigerne og drengene bytter, så pigerne spiller amerikansk fodbold og drengene er cheerleaders!!! Det er simpelthen SÅÅÅÅÅÅÅ sjovt, og vi Juniors kommer til at feje Seniors af banen! Vi er faktisk pænt gode! VI har ca. 7-8 spil, og jeg er quarterback i alle undtagen 2. I 2 af dem skal jeg løbe, fordi jeg var en af de hurtigste og jeg kan gribe.. Jeg glæder mig SÅ meget til fredag, hvor vi skal spille!!

Hmecoming er i næste uge, og min homecoming dress + sko er i hus! Homecoming = slutning på spirit week!! Sådan ser vores spirit week ud (folk siger den er dårlig):
Mandag: World Day
Tirsdag: Neon Day
Onsdag: Cancer Day
Torsdag: Famous Couple Day - jeg er her lidt anderledes, da jeg laver powerpuff pigerne med 2 af mine veninder :)
Fredag: Green and Gold Day (skolens farver)

Det skal nok blive sjovt, og nyt, og anderledes! hahah

I fredags tog jeg dansk lakrids med til min skønne US History class, nogen opfattede det som chokolade???? De smagte det og sikke et ansigt, de fik!! det var såååå sjvot - eller ikke for dem men for mig!! hahahahaha

I dag er det lørdag, og jeg skal nok være sammen med en veninde!

Jeg har det super fantastisk, og nyder hvert eneste sekund!

OVER AND OUT
MIE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar