torsdag den 20. oktober 2011

CHANGE OF LEAVES!

Så blev det d. 20. oktober, og i dag var det early dismissal, hvilket vil sige, at vi fik fri kl. 11.52!! Timerne var forkortet fra 1,5 time ned til 40 min. altså det halve!! Vores lunch blev også rykket, og lige præcis i dag er jeg glad for at have third lunch i stedet for first lunch!! First lunch i dag var allerede kl. 9. 45!!! Hvem spiser frokost på det tidspunkt?? Min frokost var i dag var kl. 10.40, i stedet for 13.22, så det var også en forskel.. Men maden var den samme!! Vi fik fri kl. 11.52, fordi der er teacher/parent meeting fra kl. 13.00-17.00, hvor forældre kan komme og snakke med sit barns lærere.. I morgen er det teacher/staff workday hvilket betyder INGEN SKOLE FOR ELEVER!! Så I morgen fredag d. 21/10 smutter vi på camping, hvor vi skal "fejre" halloween med græskar og trick or treat! det skal nok blive sjovt, men samtidig RIGTIG koldt!! de har lovet ned til 40 F om natten, hvilket er pænt koldt..

Så er det ca. 1-2 uger siden, at  det var end of 6 weeks, og guess what!! JEG FIK KÆMPET MIG OP PÅ B I US HISTORY!!! Desværre gik jeg fra A til B i engelsk pga. et essay!! et essay!! det er ikke sjovt!
Sådan endte det:
Ecology, 85%, B - A pleasure to have in class
Photography, 99%, A
English Humanities, 92%, B (1% fra A) - Mie is a pleasure to have in class. She is doing well, and she brings a unique perspective to the work that we do
US History Humanitis, 86%, B - A pleasure to have in class

Så det går jo fint nok!

I går havde jeg en MEGET forvirrende third block! Jeg ikke skal tage SOL, fordi jeg er en udvekslingsstudent, men det skulle resten af min english humnaities, og jeg vidste ikke rigtig, hvad jeg skulle gøre.. Jeg beslutter mig for at gå fra photography op til mit englich classroom, men der er SOL testing i det rum.. da andre står på gangen, gør jeg også, men bliver bedt om at finde et andet sted.. jeg sagde så, at jeg ikke vidste hvor, og blev derfor sendt ned til guidance office.. Så kommer Mrs. Churchmann ind (algebra 2 lærer næste semester), og spørger hvad jeg laver, og jeg fortæller det hele.. Så tilbyder hun, at jeg kan komme med hende, og være i hendes klasse, da hun har planning, så det gør jeg, og det var faktisk ret hyggeligt.. Så skulle hun videre til frokost, så jeg må igen gå til guidance office.. Så kommer min guidance ind og spørger hvad jeg laver, og jeg forklarer det hele.. hun fortæller så, at de nok er færdige, så jeg går op og tjekker, og VUPTI!! Jeg finder min klasse i et helt andet rum, hvor de sidder og snakker og hygger!! Var SÅ glad, da jeg fandt dem!!

Jeg har utrolig mange lektier for, men jeg nyder stadig livet i Virginia!!

Håber I har det fedt derhjemme!!

KRAM!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar