mandag den 31. oktober 2011

HVAD?? ER DET NOVEMBER I MORGEN???

Hello Readers! :)

Så er det da d. 1. november i morgen! Hvad sker der lige for det?? Hvor blev oktober af? Jeg siger det hver evig eneste gang - tiden flyver, og flyver, og flyver!! ARGH!! Meget er sket! 

Halloween blev fejret ved søen på camping, og det var såå hyggeligt! Da vi ikke havde skole om fredagen, kørte jeg med Kaleigh og Sydney op til Front Royal, hvor vi camper.. Fredag var der ikke så meget at lave, udover, at Kaleigh og jeg pakkede slikposer til lørdagens tent trick or treat, vi kørte four wheeler, sad ved bålet og hyggede sammen med musene!! (Vi fandt freaking 3 mus i Sydney's camper) hahahah!!! Lørdag stod på grækar skæring, og hvor var det sjovt, hyggeligt, men svært! jeg havde valgt en svær en, og mit græskar var ikke samarbejdsvillig, men det gik! Efter det var der chili cook off, hvilket vil sige, at hver family laver sin chili gryde, og vi smager på hinandens, og stemmer på den, vi synes var bedst! Senere var der tent trick or treat! Jeg var klædt ud som en Teletubbies, og Kaleigh og Sydney malede mig fint i ansigtet! hahaha :) det var også rigtig sjovt!
Da det i øjeblikket har været tid for Autumn photos i photography, har vi skulle taget 24 billeder.. Jeg vidste mine billeder til min lærer, og havde et billede af alle de pumpkin vi havde skåret på camping, og hun blev så begejsret for det, at hun gjorde mit billede til baggrunden på ALLE computerne på hele skolen!!! Så når folk åbner en computer, kommer mit billede frem, hvor der står: By Photography Student Mie Andersen! Det er lidt pinligt, men samtidig vildt sejt! 
Det her er helt vildt!!! Jeg kan stadig ikke tro det!! i fredags spillede vores skole football game, og det var det værste vejr nogensinde!! Det var sååå koldt, og det regnede!! Der var ret tomt, for alle regnede med, at vi ville tabe.. men næh nej!! Nelson County Governors vandt deres første game i denne sæson!!!!!! Jeg kan virkelig ikke tro det!! Ingen kan tro det!! Det er en sensation!! Pga. det meget kolde vejr, så er hot tub sæsonen åbner, og hvor er det dog skønt!! At sidde udenfor, hvor det er hundekoldt i hot tub, hvor der er dejlig varmt, og kigge op på stjernehimmelen! Det er livet!!!!
Så er der research paper i humanities!! ARGH!!!Research paper er hvor man skal skrive et essay, om et emne man har valgt.. man skal skrive mindst 20 spørgsmål, inddele dem, og skrive en masse note cards om et emne før man kan skrive sit essay!! ARGH!! Jeg skal skrive om: WORLD WAR II - Denmark (of course)... det var faktisk mine lærere, som foreslog det!
Så er der meget snart audition for årets spring musical, som i år er.. ANYTHING GOES!! Jeg er meget glad for teater, så ja, jeg vil prøve at få en af hovedrollerne!! der er 3 store roller, som jeg kan gå efter! To af dem er med sang, den ene er ikke.. Så kryds fingre for mig!! Mine karakterer er stadig stærke..
Ecology - 90% - B
Photography - 86% - B (DET VIL ÆNDRE SIG, NÅR JEG FÅR MULIGHED FOR AT LAVE MIT SECOND PRINT, når jeg har fået det gjort, regner jeg med 100% - A)
English - 89% - B
Efter jeg har haft mulighed for at tage tests og quiz om igen i US History ser min karakter sådan ud:
US History - 97% - A !!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg håber, at I har det super godt, der hvor i nu befinder jer :)
Billeder længere nede..

OVER AND OUT
MIE 

Mit pumpkin photo, som er baggrund på alle skolens cmputere...

Autumn photo - en morgen ved floden.

HAPPY HALLOWEEN!!! 

Fra venstre: Sydney - A dark Angel, Kaleigh - A cat, Tyler - Rabbit, Me - Teletubbies, Rachel - Powder puff  player

Ingen kommentarer:

Send en kommentar