tirsdag den 4. oktober 2011

Tiden flyver stadig, Benchmark på torsdag!! ARGH!!!

Heeej everybody!

Så er det vidst på tide til endnu et indlæg. Jeg ved godt, at jeg er utrolig dårlig til at opdatere reglmæssigt, end jeg lige havde regnet med, men sådan er det jo!

Sidste uge var den berømte spirit week, som sluttede af med homecoming fredag aften! Spirit week var ikke som jeg havde regnet med, desværre.. Jeg troede at alle på hele skolen klædte sig ud de forskellige dage, men sådan er det altså ikke - det har måske også noget at gøre med, at emner var underlige, og vi fik det først at vide fredag, hvor spirit week startede mandag.. Men dem som der så var klædt ud, gav den hele armen må man sige! Der var nogle, som klædte sig ud som Svampebob Firkant og Patrick! Fredag var den dag på ugen, som jeg havde set allermest frem til! Fredag = POWDER PUFF GAME!!! Det er simpelthen noget af det sjoveste jeg nogensinde har prøvet, og jeg er så ked af det over, at det er slut.. Jeg blev valgt som the captain for the juniors - noget som jeg er MEGET stolt over!
Vi spillede 2 gange 20 min. mod seniors, og vi "tabte" 21-14 - altså med en touchdown.. der er nogle stridigheder hvorvidt hvem der vandt, for alle synes at juniors vandt.. Seniors snød lige fra starten af, og de brød flere regler.. Deres sidste touchdown fik de i det sidste sekund, og det var en mand med INGEN flag, som scorede.. det betød, at vi ikke kunne stoppe ham, fordi han ikke havde flag, som vi kunne tage.. Lige gyldigt hvad kampen endte, så havde jeg det super sjovt! Alle fortalte mig, hvor god jeg var, og at gjorde et rigtig godt stykke arbejde! Så efter godt en time i sol, og et par ture i græsset, var jeg glad og udmattet! Fredag aften var homecoming game efterfulgt af homecoming dance! Noget af det fedeste er football kampene! Man snakker og hygger og alt muligt - det er så fedt! og det var det også i fredags men gud hvor var det dog koldt!!! Det var ikke bedre, da jeg mødte op i min kjole!! PUHA!!! The homecoming dance var heller ikke som jeg regnede med.. Der var ikke sååå mange igen, lyset var tændt, og.. det var bare underligt! Greve Privatskoles skolefester var bedre!!
Skolen går ellers fint nok, og jeg har nogenlunde fået styr på det hele.. Jeg kæmper stadig utrolig meget i US History, og har nu kæmpet mig på 83%, hvilket er C - nu kun 2% fra B - det skal nok komme!! jeg har så fået at vide, at den klasse jeg tager, som hedder Humanities (engelsk og US History som arbejder sammen) er den absolutte sværeste klasse man kan tage indenfor det område! den havde jeg ikke lige set komme, og kan nu bedre forstå, hvorfor det er så svært, som det her!! i Ecology gik jeg fra B til C, men har nu kæmper mig op på B igen..
Lige nu ser det sådan ud:

Ecology: B, 85%
Photography: A, 97%
English, Humanities: A, 96%
US History, Humanities: C, 83%

Fredag er slut på 6. uge, hvilket betyder at man får karakterer! Min historielærer siger, at hvis jeg får B i min Benchmark på torsdag, så får jeg B som min endelige karakter!! JEG SKAL HAVE B I DEN BENCHMARK!
The Benchmark er en stor test på 75 spørgsmål, om alt hvad man har lært de seneste 6 uger.. så det vil sige, at testen er om kapitel 1-9!! AV MIN ARM!! Min lærer har så fortalt mig, at den er langt nemmere end hendes tests.. Hun siger, at hun gør hendes teste svære, så vi bedre kan håndtere de store tests som the benchmark! på en måde er jeg vildt nervøs, og på den anden måde ikke!! Det skal gå godt!!

Jeg er rigtig dårlig til billeder, men jeg lover at der nok skal komme nogle snart - jeg ved ikke lige hvor kortet er lige nu.. hahaha
men jeg svømmer i lektier lige nu, fordi jeg skal tage en test om, og skal forberede for min benchmark osv., så jeg vil slutte her!

Håber det går alle rigtig godt, der hvor I befinder jer! Jeg har det super, nyder hvert sekund, og fortryder absolut INTET!!

OVER AND OUT
MIE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar