fredag den 11. november 2011

11/11/11

Heeeeeeeeeeeey everybody!!

i dag er det d. 11/11/11, og det er lidt specielt, for herover, er kl. 11:11:11 hele to gange om dagen, da USA jo ikke bruger militærsystemet eller hvad det nu er! SÅ hele to gange på en dag oplever jeg 11/11/11 kl. 11:11:11 - Det er der ikke mange, der kan sige!!

Så blev det tid til endnu et indlæg!! hele ugen har der været fart over feltet med musical, volleyball, research paper, and andre spændende ting!

Vi har været alene hjemme siden tirsdag, hvilket jeg faktisk synes er ret hyggeligt, for så kommer jeg endnu tættere ind på Kaleigh og Ben!
Kaleigh, min søster, elsker jeg overalt på jorden!! Vi har fået opbygget et rigtig tæt forhold efter en periode med misforståelser, hvor vi ikke rigtig snakkede.. men det er der lavet om på nu! Vi kan fortælle hinanden ALT, og jeg sætter meget stor pris på at have Kaleigh i mit liv!

I søndags fik jeg dagens humor eller hvad man nu siger, da jeg fuldstændig havde glemt, hvordan man sagde MANDAG på dansk!! jeg synes at Mondag lød helt rigtigt, så jeg troede virkelig, at Monday betød Mondag på dansk - det er en ret underlig følelse.
Mandag var der workshop til the musical ANYTHING GOES, hvor vi sang og dansede, og vi havde det super sjovt! Tirsdag var det volleyball game, hvor the LADY GOVERNORS spillede 1/8 finale i the Regionals! og DE VANDT!!!! Vores LADY GOVERNORS er squ seje uanset hvad!! Onsdag var en meget dum, men sjov dag, for vi havde sang og danske audition på Anything Goes! jeg var simpelthen sååå nervøs for sang delen.. Alle siger, at jeg har en god stemme, men jeg ved ikke om de siger det bare for at være søde eller om det er sandheden.. Jeg gik rundt lidt for mig selv, hvor jeg sang min sang: I Get A Kick Out Of You, og uden at jeg vidste det hørte en pige mig synge og afbrød mig: DU HAR EN HELT FANTASTISK STEMME!! SYNG IGEN!!
Så det gjorde jeg så, og hun sagde, at det lød smadder godt!! Så var jeg faktisk ikke nervøs mere... men det blev jeg! jeg gik ind, musikken blev sat på, og det gik overhovedet ikke!! jeg var såååå nervøs, min stemme rystede, og jeg havde problemer med at ramme de rigtige toner!! ARGH!! var så sur og ked af det, fordi jeg ved, at jeg kan gøre det meget, meget, meget bedre end det jeg gjorde! Dansen gik til gengæld meget, meget bedre, og der var ingen problemer der overhovedet!! WIIIE!! Torsdag var det drama, og det gik super godt - det er hvertfald det jeg føler! Mrs. Driver (dramalæreren) begyndte hvertfald at grine af mig, hvilket jeg håber er et godt tegn, da den rolle jeg fik til audition på skulle være nervøs/crazy... Efter det tog vi til Volleyball game ca. 1 time væk, for at se Lady Governors spille semi-finale mod Riverheads.. Det var en rigtig spændende kamp, hvor vi desværre tabte 3-1 i sæt! SÅ ærgerligt!! og irriterende når dommerne ikke kan dømme ordentligt, og det er ikke bare noget jeg siger, fordi vi tabte.. det er helt seriøst!! I dag fredag, blev vores dag forkortet, da der var koncert på skolen.. Jeg skulle have været med, men jeg fik det lidt halv dårligt i løbet af dagen, så jeg valgte at blive hos i Mrs. Knight's class sammen med 6-7 andre.. Det var nu rigtig, rigtig hyggeligt.. Nu må vi se, om jeg overlever søndag, for i følge Mrs. Knight, så vil hun komme og skyde mig fordi jeg er alene hjemme! hahahahahahha... ja, ting går bare galt, når man har Mrs. Knight! hahahahah....

ellers går det meget godt udover, at jeg har ødelagt 3 par bukser - hvad sker der lige for det, spørger jeg bare??? hm..

Mine karakterer er super!
Jeg har A i US HISTORY, Ecology, og photography, mens jeg har B i English, hvor jeg er på 92% .. Det kunne være superfedt at fortsætte den stime! Alle siger ,at skolen er nem, men det synes jeg altså ikke!!  Det er måske også fordi, at jeg går på en governors school, og tager honors classes.. men ligegyldigt hvad så nyder jeg det!!

håber alt er vel, hvor I befinder jer!
btw. lige nu er det d. 11/11/11, og kl. er 11:11:11 for anden gang i dag!! :D

OVER AND OUT
MIE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar