fredag den 4. november 2011

End of 2nd 3 weeks!

Halløj!

Så er det blevet fredag aften, datoen siger 4. november!! Om under en freaking måned er vi i december!! Jeg har allerede julesange på hovedet!! ARGH!!!

Jeg burde egentlig sidde og lave lektier, men har forgæves forsøgt i rigtig lang tid, og har nået 1.5 side ud af 20 i US History.. AV!! Man holder altså ikke weekend her i USA, for hold nu op, hvor jeg drukner i lektier!! I US History har jeg kapitel 13 for, hvilket er ca. 20 sider - det lyder ikke til meget, men trust me... store sider, små bogstaver, ingen billeder!! ARGH!! Til det kapitel skal jeg samtidig besvare ca. 69 spørgsmål.. Og så skriver jeg frivilligt noter, for min egen skyld til tests og quizzes. I engelsk har jeg kapitel 6-8 for i vores roman, som skal læses, og jeg skal samtidig tænke over et thesis til et essay, som vi skal skrive om bogen (vi skriver essays hele tiden - jeg får spat af så mange essays!!). I Photography skal jeg færdiggøre mit slideshow omkring en master photographer, hvor jeg her skriver om Cindy Sherman. Så har jeg også et research project i Humanitities (engelsk og us history), hvor jeg skriver om World War II - Denmark, og her skal jeg også skrive nogle notecards, og alle de noteards skal så senre ende med.. et essay!! Så ja, min weekend er planlagt.. Det er lidt irriterende med så mange lektier, men sådan er det jo.. Så er jeg forberedt tilgymnasiet..

Så ja, selvom der er masser af lektier, så vil jeg altså lige nu lave et blogindlæg!!

Tirsdag var måske den sjoveste dag på hele ugen.. Da Mrs. Knight havde hjulpet mig med at finde bøger til mit research project, skulle jeg lige spørge hende om noget.. Det ville jeg gøre efter timen, for jeg regnede kun med, at det ville tage 30 sek., men nej.. hun begyndte at vise mig, hvordan jeg skulle gøre det på computeren (google books), og jeg glemmer fuldstændig tiden.. Da jeg skulle til at gå, går det op for mig, at jeg har misset min bus!! ARGH! så det råber jeg op i panik, og Mrs. Knight siger: DO YOU RIDE THE BUS??? Mig: YEEEEES!!! Så spurgte Mrs. Knight, hvor jeg boede, og sagde 5-10 min. fra skolen, og så sagde hun, at hun lige skulle ordne nogle ting, og så ville hun køre mig hjem. Så i tirsdags blev jeg kørt hjem af min lærer - det vat SUPER sødt af hende!!

I Ecology havde vi en test om luft forurening, og alle synes den var helt vildt svær, og det gjorde jeg også.. jeg troede at jeg ville få D eller noget i den stil, så jeg blev meget, meget overrasket, da jeg så mit papit og der stod 96!!!! Jeg havde fået A!!! kun 4 point fra 100%! Så jeg blev meget, meget glad og overrasket :) Det trak lge min karakter op med to procent, så jeg nu har 92, og er en procent fra A - det er ikke særlig meget..

I photography, har vi taget nogle autumn landscape pitures, og vi skulle printe 2 ud, som skulle udstilles på hovedkontoret.. Mrs. Barkley var helt vildt med mine billeder, og jeg skulle printe hele 4 billeder ud!! hun fortalte mig så, at jeg har en LYS fremtid indenfor den branche! I dag kunne jeg ikke finde et af de autumn pictures jeg havde printet ud, og det var det bedste, jeg ikke kunne finde.. jeg kunne ikke finde det, fordi Mrs. Barkley havde lagt det til side, fordi hun ville bruge det til the yearbook, så mit billede, kommer nok i dette års yearbook - lidt stolt er jeg da :) hahahaha

På vores skole har vi åbenbart noget, som hedder Student Recognition Day, hvilket blev afholdt i dag for juniors and seniors. Man kunne kun komme ind, hvis man havde fået et specielt hall pass.. Man fik et pass, hvis man kun havde fået B eller mere, ikke var skrevet op eller havde mere end 4 absences, det er en belønning til de elever, som gør et godt stykke arbejde i skolen! Og Mie pigen her, havde fået et hall pass!! Så i dag during 4th block, befandt jeg mig, sammen med andre juniors and seniors in the old gym, hvor der blev serveret pizza, vand, der blev spillet musik, og man dansede.. mens alle andre havde time!! Næste fredag er det for sophomores and freshmen, og siden næsten hele min humanities class består af sophomores, bliver der garanteret VILDT tomt i vores klasse!! det skal nok blive hyggeligt, for i 4th block har jeg Mrs. Knight! Det kan kun gå galt med så få i klassen.. hahahahahaha

Den største overraskelse nogensinde fik jeg i dag!! Hver tredje uge får vi progress report card, og hver 6. uge får vi report card.. forskellen er, at den efter 6. uge tæller som semester karakter.. Os der var til junior-senior thing during 4th block glemte at få vores lektier og progress report, så Jessica og jeg skyndte os fra the old gym op i klassen, hvor vi fik det.. Mrs. Knight gav mig mit progress report card, og jeg troede seriøst, at det var en fejl! jeg blev ved med at sige: WHAT THE HECK?? THIS IS NOT TRUE!! Mrs. Knight blev ved med at spørge, hvad der ikke var sandt, og jeg sagde min karakter!! Men det var sandt.. Det var virkelig sandt!! Der stod A - 98%
Jeg kunne virkelig ikke tro mine egne øjne, da jeg læste det!! længer ned stod der kun A.. hele vejen igennem!!
Tests: 71.25/75 = 95% = A
Homework: 30/30 = 100% = A
Quizzes: 25/25 = 100% = A
Participation: 75/75 = 100 = A
Jeg begyndte helt at ryste, da jeg læste det, fordi jeg var og er stadig så glad over min karakter i US HISTORY!! Jeg har haft så mange problemer med det fag, og jeg har kæmpet som bare pokker!! Nu er det endelig lykkedes!! Mit hårde arbejde har givet pote!! Jeg er simpelthen så glad og lettet, men ved også, at jeg skal blive ved med at arbejde hårdt, hvilket jeg gør!!

Det var bare lige lidt fra mit nuværende liv! :) hahahahah!!

Det kunne være super hyggeligt at modtage noget godt og blandet fra Danmark eller et lille brev, så hvis I skulle få lyst, så er det denne addresse, I skal sende til:

Mie Andersen
160 Rutile Lane
Arrington, Virginia 22922
USA

Må tilbage til lektierne!
Herunder kommer der da lige nogle PICTURES!

OVER AND OUT
MIE

Mit autumn photo, som muligvis kommer i the yearbook!!
"Colors of the River" 

DEN ER GOD NOK!!! 98%!! A

Hårdt arbejde giver pote i sidste ende! 

STUDENT RECOGNITION PASS!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar